پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان قزوین بمناسبت روزملی آمار و برنامه ریزی

دهباشی پور مدیر کل بهزیستی استان قزوین با پیامی فرا رسیدن روز ملی آمار و برنامه ریزی را تبریک گفت.متن پیام به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت در مسیر توسعه کشور مستلزم دسترسی به آمارهای دقیق و روزآمد است و برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمان ها برای رسیدن به اهداف می باشد. همکاری و همفکری همکاران علاقمند و آگاه از جمله کارشناسان آمار و برنامه ریزی درکسب موفقیت های سازمانی دارای ارزش و اهمیت است. 

امروزه با گسترده‌تر شدن مولفه‌ها و شاخص‌های خدمات تخصصی در سازمان بهزیستی، تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و ارائه خدمات باکیفیت بدون تحلیل‌های آماری ممکن نیست و این موضوع بیانگر اهمیت و رسالت این حوزه است. بی تردید همکاران شاغل در واحدهای آمار در سطوح مختلف بخش های تخصصی و تحقیقات نقش اساسی در دستیابی به آینده روشن در عرصه خدمت رسانی ایفا می نمایند. 

اول آبان ماه در تقویم کشور به عنوان «روز ملی آمار و برنامه ریزی» نام گذاری شده است.برگزیدن شعار ملی و راهبردی «آمار با کیفیت، برنامه‌ریزی مناسب، فردایی بهتر» در سال ۱۴۰۳، نشان‌دهنده اهمیت تولید آمار با کیفیت و برنامه‌ریزی مناسب در نظام‌های آماری ملی است و این مهم در بهزیستی جهت ارایه خدمات کیفی به جامعه هدف و به کارگیری آن در تصمیم‌گیری‌ها نقش بسزایی ایفا می کند. این روز را به همه مدیران و کارشناسان کوشای حوزه آمار و فن آوری اطلاعات بهزیستی ، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

کد خبر 120499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد